Naszym podstawowym celem jest zapewnienie usług medycznych w pełni spełniających oczekiwania pacjentów i ich rodzin przy równoczesnym, stałym dopasowywaniu się do wymogów zmieniającego się otoczenia Szpitala oraz dostosowywania się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia.

Polityka jakości jest ściśle powiązana z naszą misją:

BĄDŹ PROFESJONALNY I KOMPETENTNY

Dla realizacji naszej misji stale unowocześniamy i powiększamy ofertę usług dostosowując ją do nowych wymagań rynku. Świadczymy nasze usługi ze szczególnym uwzględnieniem: profesjonalnej postawy, kompetencji zawodowych oraz należytej staranności.

Polityka jakości jest realizowana poprzez dążenie do osiągnięcia założonych celów strategicznych:

  1. Sprostanie oczekiwaniom i wymaganiom pacjentów oraz stron zainteresowanych.
  2. Realizacja usług medycznych w zaplanowanych oraz nadzorowanych warunkach.
  3. Ciągłe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.