Międzynarodowy Dzień Stożka Rogówki 2023 w Klinice LENS

Już 21 października 2023 zapraszamy na bezpłatne badania profilaktyczne z okazji Międzynarodowego Dnia Stożka Rogówki! Sprawdź, kto może zapisać się na badania i dlaczego badania przesiewowe są takie ważne.

Stożek rogówki to rzadkie schorzenie, które wpływa na ostrość widzenia, a jego pierwsze objawy moją pojawić się już u małych dzieci. Wczesna diagnoza i odpowiednie leczenie są kluczowe, aby zatrzymać postęp choroby i uratować wzrok. Skuteczną bronią do walki ze stożkiem są badania profilaktyczne, dzięki którym można szybko rozpocząć leczenie, dlatego niezwykle ważne jest, aby nie bagatelizować pierwszych objawów choroby i jak najszybciej zapisać się (lub swoich bliskich) na badania.

Z okazji Światowego Dnia Stożka Rogówki już piąty rok z rzędu zapraszamy do skorzystania z bezpłatnych profilaktycznych badań okulistycznych, dzięki którym możemy wykryć chorobę na bardzo wczesnym etapie.

Jakie kryteria należy spełnić, aby zapisać się na badania?

• wiek od 12 do 40 lat,
  • występujący w rodzinie stożek rogówki,
  • pogarszające się widzenie i problem z odpowiednim doborem okularów, widzenie rozmytego źródła światła,
  • narastający astygmatyzm, częste pocieranie oczu, alergia lub atopia.

Gorąco zapraszamy również osoby chorujące na Zespół Downa, gdyż to właśnie u nich stożek występuje bardzo często. Wczesne wykrycie choroby daje możliwość uzyskania lepszych efektów leczenia. Nie czekaj!

Aby skorzystać z bezpłatnych badań należy wcześniej zapisać się na wybraną godzinę. Zapisów można dokonać pod numerem telefonów:

• tel. 722 000 011
  • tel. 89 532 00 00

Badania wykonywane będą w sobotę 21 października 2023 od godziny 8:00 rano, w Centrum Diagnostyki i Mikrochirurgii Oka LENS w Olsztynie na ul. Budowlanej 3a. Badania są bezdotykowe, bezbolesne i BEZPŁATNE.

Zadbaj o siebie i swoich bliskich – serdecznie zapraszamy!

Aktualne informacje o wydarzeniu można znaleźć na naszym profilu na Facebooku: